هتل های مشهد
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد 94 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم مشهد  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره تور مشهد و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد 94 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس


هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم تور مشهد 94 از 154 اتاق تشکیل شده است که در هر اتاق دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد. علاوه بر این اتاق ها دارای ماهواره و یخچال و تلویزیون هم می باشند. این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. هتل جم مشهد در نزدیکی بیمارستان آریا مشهد واقع شده است. این هتل برای برگزاری مراسم های مختلف دارای تالار پذیرایی بسیار بزرگی برای مسافران تور مشهد 94 می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت درون لابی , گشت درون و برون شهری , رستوران و... اشاره کرد. در بام هتل جم مشهد هم رستورانی قرار دارد که از چشم انداز بی نظیری برخوردار است.

آدرس: مشهد , خیابان پاسداران , جنب سینما قدس


هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا تور مشهد 94 در غرب شهر معنوی مشهد واقع شده است و دارای 228 اتاق است. این هتل از هتل های زیبای سه ستاره مشهد می باشد که از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود رستوران سنتی و شربت خانه ایرانی در کنار دریاچه است. هتل پارسای تور مشهد 94 از امکانات متنوعی برخوردار است , مانند: رستوران , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , سالن ورزش , باشگاه بیلیارد , زمین تنیس , آرایشگاه , فضای سبز و...

آدرس: بلوار وکیل آباد , تقاطع شهید صیاد شیرازی

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: